Verzenden
Hieronder lees je alle benodigde informatie over de mogelijke verzendmogelijkheden. Heb je toch nog een vraag na het lezen van onderstaande informatie? Neem dan contact op via sales@buttons.nl of bel naar 053-8506199.
Standaard verzending (DHL)
Laat je bestelling op een door jou gekozen adres bezorgen met DHL. De kosten voor deze levering zijn € 9,50 (excl. btw). Is de waarde van je bestelling boven de € 250,00 (excl. btw)? Dan is de verzending gratis!
Ophalen bij een DHL-ophaalpunt
Laat je bestelling bezorgen bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Zo kun je de bestelling afhalen op een moment dat jou het beste uitkomt.
Afhalen in Enschede
Kom je bestelling gratis afhalen op een tijdstip dat jou het beste uitkomt. De openingstijden en adresgegevens van ons afhaalpunt vind je op de contact-pagina. Je krijgt van ons een berichtje wanneer je bestelling klaar is om af te halen.
Retourneren
Hieronder lees je alle benodigde informatie over retour procedure. Heb je toch nog een vraag na het lezen van onderstaande informatie? Neem dan contact op via sales@buttons.nl of bel naar 053-8506199.
Afkoelingsperiode
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel uit de bestelling dan kun je deze binnen 14 dagen en zonder opgaaf van reden naar ons terugsturen. Het artikel kan geretourneerd worden indien het ongebruikt en onbeschadigd is. Artikelen met maatwerk/drukwerk kunnen niet worden geretourneerd.
Retour procedure
Voldoet het gekochte artikel niet aan de gestelde wensen of ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
- Binnen 14 dagen nadat de goederen in je bezit zijn.
- Als de artikelen compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn.
- De desbetreffende artikelen zijn niet op maat gemaakt of bevatten eigen drukwerk.
Stuur een e-mail naar sales@buttons.nl met het ordernummer en de artikelen die je wil retourneren. Binnen 24 uur ontvang je een e-mail met de retourinstructies.
Bewuster kopen
We realiseren het ons meestal niet, maar het retourneren van pakketten heeft een grote impact op het milieu. Het milieu is niet gebaat bij de CO2-uitstoot van retourlogistiek, verspilling en een groeiende afvalberg. Buttonboss wil de impact van het retourneren van goederen zo klein mogelijk maken en heeft jou daarvoor nodig! Daarom vragen wij onze klanten om zelf de retourkosten voor hun rekening te nemen. Wij hopen dat onze klanten door deze bijdrage een bewustere aankoop doen en dat retourneren niet per definitie nodig zal zijn. Samen zetten we positieve stappen naar een duurzame(re) industrie!
Verwerking retour
Vanaf het moment dat je jouw bestelling inlevert bij een zelfgekozen vervoerder kan het enkele werkdagen duren voordat wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt in ons magazijn. Na ontvangst wordt iedere geretourneerde bestelling gecontroleerd. Wanneer blijkt dat jouw retour onbeschadigd, ongebruikt en binnen de retourtermijn is teruggestuurd ontvang je van ons een e-mail en geven wij de betreffende bank- of creditcardinstantie opdracht tot het terugstorten van jouw gehele aankoopbedrag.
Terugbetaling
Je krijgt het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten indien je de gehele bestelling retourneert) van jouw bestelling zo spoedig mogelijk terug. Dat is doorgaans binnen 5 werkdagen, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen. Afhankelijk van de bank- of creditcardinstantie kan het tot 3 werkdagen duren voordat je het bedrag daadwerkelijk weer op jouw creditcard-/bankrekening hebt staan. In het geval je met Klarna hebt betaald, worden de geretourneerde artikelen van de factuur afgetrokken en teruggestort onder vermelding van Klarna.